تلاش گسترده سایت های حكومتی برای تخریب تجمع مدنی و ضد تروریستی ۲۴ مهر اورمیه + فیلم

یازار : مجید زنگانلی (Məcid Zənganli)

+0 به‌یه‌ن - پسندیدن




دولت روحانی و وزیر كشورش كه از حامیان پر و پا قرص مافیای مالی- سیاسی گروه های تروریستی در غرب آزربایجان می باشد و چند بار تلاش كرده فردی غیر بومی و كورد را به عنوان استاندار غرب ازربایجان معرفی كند دستور سركوب تجمع مدنی و ضد تروریستی 24 مهر اورمیه را صادر كرد.

علیرغم مقاومت و مخالفت نیروهای مردمی در سپاه و نیروی انتظامی برای تعامل و تحمل تجمع كنندگان مخالفت مسئولین اصلاح طلب استان از جمله فرماندار اورمیه و فرمانده نیروی انتظامی در نشست شورای تامین استان چهره واقعی جریان اصلاح طلب هم كاسه با مافیای مالی- سیاسی تروریسم را آشكار كرد.

فرمانده نیروی انتظامی شخصا و در مقابل چشم مردم یكی از فعالین شهر اورمیه را مورد ضرب و شتم تا حد مرگ قرار داد و با دهانی پر خون به بازداشت گاه منتقل كردند این در حالی است كه همین فرمانده محترم افسرانی را كه هدف گلوله پژاك و پ كا كا می شوند مامور حفاظت و اسكورت آشوبگران هواداران تروریسم كورد در شهر اورمیه كرده بود.

اما كار به اینجا ختم نمی شود بازوی غیر رسمی رسانه ای جریان اصلاح طلب كه متشكل از مواجب بگیران ارگان های امنیتی هستند آستین بالا زده و تلاش گسترده ای را برای تخریب چهره مدنی تجمع 24 مهر اورمیه آغاز كرده اند. وب سایت هایی مانند ” اذری ها” و چندین صحفه فیس بوكی متعلق به آقایان و اشخاصی كه با نام مستعار مشغول كامنت گذاری هستند با انتشار مقالات و كامنت های تخریبی به ماموریت خود ادامه می دهند

وب سایت آذری ها كه به فاحشه گری سیاسی مشهور بوده و كاسه ارگان های امنیتی، پان ایرانیست ها،ارمنی ها و كوردها و بعضا روس ها لیس می زند با انتشار یكی از خیابان های پرت اورمیه وانمود می كند كه تجمعی صورت نگرفته است و گویا تجمع ضد تروریستی 24 مهر در حمایت از گروه تروریستی داعش و جموری تركیه بوده و پان تركیست ها شكست خورده اند.

واجب است به فاحشگان سیاسی مشغول در این وب سایت و چند پیچ اینترنتی بگوئیم كه خوشحالیم كه خیلی احمق تشریف داشته و شعار ها و اعتراض هزاران جوان ترك ازربایجانی را در خیابان امام بر علیه تروریست ها نشنیدید حداقل شعار های ضد تروریستی جوانان اردبیل را می شنیدید.

اگر فاحشه سیاسی هستید حداقل كمی غیرت فاحشه ها را صاحب باشید دستور گرفته اید كه به تخریب چهره تجمع مدنی و ضد تروریستی 24 مهر اما مقابل چشم هزاران نفر دروغ نگوئید زیرا مردم اورمیه همه شاهد بودند كه حاكمیت اصلاح طلب ایران از بیم حركت ملی آزربایجان شهر را پادگان كرده بود.

حركت ملی آزربایجان همیشه مخالف خشونت و تروریسم می باشد و لجن پراكنی كوته هایی مانند شما این ملت را از مبارزه و مجادله اش دور نمی كند اگر شما فیلم و عكس می خواهید عرضه داشتید به عنوان خبرنگار به میدان می آمدید و فیلم و عكس تهیه می كردید چون هرچه باشد شما ها مامور ویژه هستید زیرا كوچكترین فیلمبرداری توسط فعالین بوسیله لباس شخصی ها سركوب شده و موبایل و یا دوربین مصادره و فرد دستگیر می شد. البته اگر حوصله كنید فیلم و عكس هم از غیرت بالای جوانان ترك ازربایجانی منتشر خواهد شد. حداقل عطا كریمی كه توسط فرمانده محترم وفادار به تروریسم تا حد كشته شدن مورد ضرب و شتم قرار گرفت بالاتر از هر عكس و فیلمی می باشد.

- اردبیل:
http://www.aparat.com/v/iO7q3

- اورمیه:
http://www.aparat.com/v/BT7z6
(به دلیل جو شدید امنیتی و برخورد با عكاسان و فیلمبرداران فیلم ها خلاصه هستند)

در پایان به فاحشگان وب سایت آذری ها و ملیجك های ضد آزربایجانی می گوئیم تو در خواب غفلت باش كه پیروز میدان مائیم.

  • [ ]