مهم: ویکی پدیا بزرگترین ابزار پان‌فارسیزم برای تحریف تاریخ

یازار : مجید زنگانلی (Məcid Zənganli)

+0 به‌یه‌ن - پسندیدن


لابد همه شما با سرچ مطالب مختلف به سایتی به نام "ویکیپدیا" برخورده اید و استفاده هم برده اید
این سایت تقریبا درباره تمامی موارد از جزئیات و کلیات علوم مختلف تا مباحث مذهبی و تاریخی مطلب دارد ،
همه شما میتوانید یک کاربری در آن ایجاد کنید و اقدام به مطلب نویسی کنید که البته باید کمی وقت بگذارید و نحوه نوشتن مطلب و منبع گذاری را بیاموزید، حتی میتوانید زبانهای دیگر را هم ویرایش کنید مثلا انگلیسی و ترکی و ... ، که تا موقعی که توسط مدیر رویت شود در سایت باقی خواهد ماند ، ویکیپدیای ترکی آذربایجانی و استانبولی معمولا تایید توسط مدیران به خاطر کم اهمیت بودن مطالب نژادی و تاریخی در ان کشورها بسیار کمتر از فارسی است ، به همین دلیل در آن زبانها هم گاها مطالب ضد ترکی میبینید که توسط پان فارسها به ان زبان نوشته شده است و مدیر ان هنوز ویرایش و تایید نکرده است. (به راحتی میتوانید امتحان کنید)

ولی مطالب علمی آن مقصود ما نیست ، هدف ما مطالب تاریخی و مذهبی و ادبی این سایت است و اینکه در ایران و جهان چه کسی مدیریت مطالب را بر عهده دارد، که قطعا با خواندن مطالب یک جانبه نگرانه آن گاها شگفت زده شده اید.!

1)بنیانگذار و مدیر در سطح جهان :
مدیریت و بنیانگذار ویکیپدیا فردی صهیونیست است که از مشاوران شیمون پرز بوده است نام این فرد "جیمی ولز" است که یک صهیونیست بیخدا است (درباره اش بخوانید) او قبلا سایتهای پورن را اداره میکرده است .
وی سخنران دومین همایش ریاست جمهوری رژیم صهیونیستی بود که در ماه اکتبر 2009 برگزار شد!!!!!
تقریبا تمامی اساتید برجسته جهان بر علیه تاریخ سازی ویکیپدیا سخنرانی کرده اند و مطلب نوشته اند و برخی ویکیپدیا را یکی از مهمترین نابود گران زندگی اینده بشر میدانند!!!!

2) در ایران چه کسانی اداره میکنند؟!
خوب مطلب اصلی ما در این باره است،
در ایران به خاطر بیداری قومیتها مخصوصا ترکها ، پان فارسیسم به هر دری میزند تا اذهان اقوام را منحرف کند ، مباحث تاریخی و مذهبی ویکیپدیا را بیشک پان فارسها اداره میکنند ، یکی از این افراد فردی با نام مستعار "مانی پارسا" است ، که این صفحه فیس بوک اوست :
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000063635483
این هم صفحه مدیریتش در ویکیپدیا :
https://fa.wikipedia.org/wiki/کاربر:مانی

بله همه میتوانند مطالب ویکیپدیا را ویرایش کنند ولی آیا ویرایش شما تایید میشود؟ عموما این افراد مطالبی که مطابق علایقشان نباشد را حذف میکنند ولی به ترکها و سایر اقوام توصیه میکنیم کاربری باز کنید و ویرایش کنید.
هرچند به امید خدا ویکیپدیای ترکی با الفبای عربی در حال ساخت است

گفتنی است کلکهای بسیار زیادی برای ذکر منبع در زیر مطالب در ویکیپدیا وجود دارد تا خواننده عوام با یک دید کوتاه گمان کند مطلب نوشته شده منبع دارد و بپذیرد.

مثلا از شگفتیهای موجود در ویکیپدیا این است که نقد محمد (ص) وجود دارد ، حتی نقد قرآن و ... هم وجود دارد ولی درباره کوروش که تمامی محققین او را دروغ دانسته اند هیچ سخن منتقدانه ای گفته نمیشود! این نشان دهنده این است که در ایران هم در ویکیپدیا ، قدرت پان فارس بیشتر از اسلام گراهاست! یا تقریبا تمامی دانشمندان قدیم اسلام را فارس معرفی میکند!!!!! مانوری وحشتناک بر نظریه کسروی ملعون دارد! و ... که به امید خدا رفته رفته اشاره خواهد شد

**** در اخر باید بگوییم ویکیپدیای فارسی با تلاشهای پان فارسیسم جزء 20 ویکیپدیای برتر و پرمطلب در جهان شد ، در حالی که ترکیه با ان قدرت رسانه ای ویکیپدیای ترکی را ارتقاء نمیدهد و دلیلش کم اهمیت بودن این موضوعات در آن کشور و اهمیت زیاد در ایران است****
مهمترین کاری که باید بکنیم این است که با انتشار این مطالب ، اعتبار دروغین ویکیپدیا را در بین مردم از بین ببریم

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

http://montazer31300.blogfa.com/post/1

http://www.isamajidi.blogfa.com/post/569/ماهیت-اصلی-ویکی-پدیا-فارسی-چیست-

http://www.qirmiz.com/Qirmiz/ویکی-پدیا-را-چه-کسانی-اداره-می-کنند/

http://imna.ir/prtcomqp.2bqxi8laa2.html

http://jangnarm7.blogfa.com/post-43.aspx



(پایان)
Son


  • [ ]